mandag 17. mars 2008

BMF er ein realitet!

Bergen Museumsforeining (eller museumsklubben som enkelte av medlemmane likar å seie) har hatt sitt oppstartsmøte og sett ned eit styre beståande av ei gruppe særskild oppvakte individ.

Den fyrste ekskursjonen vart lagt til Sjøfartsmuseet der me fekk ta del i ei spanande reis gjennom noreg si historie kva angår båtar og andre havgåande farkostar.
Omvisninga vart leia av Hanne (ho hadde vore der før) som greia ut om mellom anna båtdekk og gamle solkors.

Etter ei særs gild omvisning vart ekskursjonen avslutta med debriefing på det nye studentsenteret.
Her fekk og det siste medlemmet, som diverre gjekk glipp av hendinga, ta del i kva me hadde sett og høyrt. Vær ikkje redd Linn, dette er ikkje siste gongen me vitja sjøfartsmuseet!

Under fylgjer bilete frå den store dagen.




Nokre av medlemmane funderar på korleis ei slik innretning er meint å brukast



Ei lita pause på dekk


24 kommentarer:

hanne asp sa...

Jess, endelig har vi fått blogg!! bare en liten kommentar - "ikke siste gang på sjøfartsmuseet"??? hvor mange ganger skal vi gå på hvert museum?????

Jaja, klubb er gøy;)

MEN - hva er linken til eikeberg?? Er det for å få noe lokalt til hver medlem? Jeg har nå aldri hørt om eikaberg lokalhistorisk foreining eller hva det var.. Hmm, kanskje jeg kan finne noe anna lokalt jeg jeg være stolt av=)

Skip o hoi!

Anonym sa...

Hanne, Hanne, Hanne... eg trur ikkje du heilt forstår siste delen av
ordet museumsentusiast! Kvar er entusiasmen? (sanninga er vel at det passa så godt å skrive det slik, men om du lovar å ikkje seie noko til Linn, kan eg vel ikkje heilt garantere at det vert ei ekstra vitjing) Når dette er sagt bør det vera eit mål i ein såpass seriøs klubb som vår at alle medlemmane skal ha vore på alle museum!

MEN - Ja det er viktig med eit lokalt innslag for våre kjære medlemmar!
Finn du noko anna en Eikeberg er det sjølvsagt flott!
Til å vera "Oslos største og viktigste fortidsminneområdet" var det ikkje mange linkar å spore om dette på internett. Difor vart det Eikaberg (der eg mistenker at du er medlem, men av ein eller annan grunn ikkje vil innrømme det) frå ditt området.

Sett sjøbein!

Anonym sa...

Juhu...

Når blir neste treff enkli??
Æ syns nesten mi må få satt opp et vårprogram, før mi må ta fatt på høstprogrammet...

Æ velger nå å ta litt initiativ:
Dere er hjertlig velkommen til Mandal på søndag dere som vil.
Programmet lyder slik:
Først går mi i kirka (Mandal kirke er jo kjent som Norges største trekirke, så det går jo på en måde under museumstreff det au ;). Etterpå så går mi på Sjølingstad Uldvarefabrikk.. Å om mi får løst, så kan mi ta Lindesnes fymuseum i samma slengen ;)Tre fluer i en smekk, det kaller æ gudd...

Håper på godt oppmøte!!! :)

Linn sa...

Då må jo æg legga inn ein søknad om å ta turen te Snartemo og Bautaparken. Me he au flere bygdemuseum i Hægebostad, som alle æ meget interessante.

Viss me fær mange nok medlemma kan det jo hende me fær statsstøtte? Då kan me kanskje få reisan dekt. Innte videre ser æg for meg me bruke Bjørn sin buss. He hatt veldig gode erfaringa med det tidligere, eller kå seie du Inger LisÅ?

Sånn ellers æ æg skuffa øve at dykke he hemmeligheta for meg allerede nå. I ein klubb æ åpenhet viktig. Skjerpings!

Anonym sa...

Godt intiativ folkens!
Slike medlemmar vil BMF ha!
Vert nok diverre litt vanskeleg med Mandal på søndag, men på sikt burde dette fint late seg ordne. Som det heilt riktig vert påpeikt vil me kunne ta lengre utflukter når statsstøtta byrjer ramle inn!
Gler meg til å vitje både uldvarefabrikkar og bygdemuseum!

Linn: Hæ? Løyndomar? Kva løyndomar? :)

Linn sa...

Bjørn: (Æg må bare kommentere det:) Du skrive jo mer konservativt nynorsk enn gamlefar Aasen sjøl!

Så det--

Anonym sa...

Aasen 4ever! :)
Der nemnte du noko! No er linken til Aasen-tunet på plass! At eg kunne gløyme noko slikt :(

hanne asp sa...

jeg stemmer for et besøk i laksevåg kirke! det er et kulturminne faktisk og veldig fin:) hva med en gudstjeneste der og middag hos oss etterpå en gang?

Linn sa...

Høres bra ut, det:-)

Men nå tykke æg snart det æ på tide med handling her, og ikkje bare snakk. Æ alle i Bergen nå? Æg stemme for å setta igang, folkens! I mårra den dag! JAAA!!

Anonym sa...

Fantastisk med så gira medlemmar! Thor Heyerdahl ville garantert felt ei tåre av berre glede hadde han vore med oss i dag!
Me må absolutt kome igang!

Camilla sa...

Nei nå gir jeg meg ende over!!! Og ler så tårene renner!!! Er det mulig... Utrolig festlig initiativ!!

Det gleder mitt sørlandshjerte og se at det ligger link til Lindesnes fyrmuseum her=)
Kan guide dere gjennom både det og Sjøllingstad Uldvarefabrikk (som også ligger i Lindesnes kommune) om det skulle være ønskelig...

Legger også merke til at de eneste som har kommentert er museumsentusiastene selv:p

Anonym sa...

Sjekk denne alle museumsentusiaster:

dagbladet.no/dinside/2008/03/25/530509.html

karen sa...

Nydelig forening!
Hørte Linn snakket så varmt om den:)

Blir spennende å lese om deres neste museumsbesøk...

Camilla sa...

Vi burde forresten få sånn kalenderlignende sak her på bloggen... sånn som markerer bmfs planer fremover. Når de skal finne sted og sånn. Det hadde vært saker det.

Anonym sa...

Ligger Sjøllingstad Uldvarefabrikk i Lindesnes?? Da tror æ den må ha flytta siden sist æ va hjemme, hihi ;) Eller??

Æ må sei æ e stolt av å være medlem av denne flotte klubben vår :)

Gudd nait fålkens...:)

Camilla sa...

Eg meiner å tru at han ligg i Lindesnes kommune. Men no skal eg ikkje sitja her og seie at eg er 100% sikker. Men ein ting er sikkert, og det er at Sjøllingstad tettstad ligg i Lindesnes kommune. Og da er det jo rart om sjølve uldvarefabrikken ikkje gjer det siden han ligg rett i nærleiken av tettstaden... Eller i tettstaden egentleg...

jaja... de får ha det triveleg på kulturhistorisk museum. Kjenner at eg faktisk tenkjar at det er leit at eg ikkje kan koma!
Kjenner og at eg bør leggja mitt legeme til kvile for natta.

(og at eg ikkje er like god til å skrive konservativt som Bjøro og Linn)

-over og ut-

Linn sa...

Haha! Det æ egentlig ikkje så mye å trakta etter, Camilla:-)

Kulturhistorisk museum, her kjem vi! (her kjem vi, her kjem vi..) Minnes dykke røyskatt i Flukta frå dyreskogen?

Camilla sa...

Vil også på museum!

Kanskje jeg skal begynne å skrive konservativt rigsmaal i stedet...
Dere maa have det rigtigt saa fint=)

Anonym sa...

Jaja Camilla, er usikker sjøl au... Har liksom tatt det som en selvfølge at den ligger i Mandal, men det er slettes ikke sikkert for d... Så da foreslår æ at mi sier at det ligger akkurat på stregen mellom våre to flotte kommuner ;) Deal?? Hihi :)

Jaja, håper dere andre hadde et flott museumsbesøg idag...:) Litt leit å ikkje ver m, mn æ måtte rett og slett prioritere ja...Hihi.. Men mine tanker var hos dere :)

Mn mi prades plutselig ijen venner :)

Anonym sa...

Her var det mykje fin skriving gitt!
Det er så flott med gira medlemmar :)
Det går rykter i Bergen by om at klubben vekte åtgaum på kunsthistorisk museum for ikkje lengje sidan. Eg gler meg til rapporten kjem :)

Camilla sa...

"klubben vekte åtgaum"!!??

Bjørn, æ sjønn'ikkje å du skrive forno...

Anonym sa...

Her var det mye fin skriving gitt!
Det er så flott med gira medlemmer :)
Det går rykter i Bergen by om at klubben vekket oppsikt på kunsthistorisk museum for ikke lenge siden. Jeg gleder meg til rapporten kommer :)

Anonym sa...

Eg blir så inspirert av å lesa om all museumsvitjinga at eg vurderar sterkt å starta Oslo Museumsforeining (OMF). Kva tykkjer de om det?

Anonym sa...

OMF høyres ut som ein glimrande idè! Dette bør du gjera noko med så fort som råd!